
Araştırma kuruluşu Millward Brown Optimor’un hesaplamasına göre Apple markası 2006′dan bu yana değerini yüzde 859 oranında artırdı. Araştırma bulguları geçtiğimiz yılki ekonomik iyileşme döneminde ‘en değerli 100′ sıralamasındaki markaların birleşik değeri yüzde 17 artarak 2,4 trilyon dolara erişti. Coğrafi olarak en değerli 100 markanın 19′u BRIC (Brezilya, Rusya, Hindistan, Çin) ülkelerinden çıktı. 2006′da bu rakam sadece 2 idi. Araştırma şirketinden David Roth, “Geçtiğimiz yıl, global ekonomi, iyileşme dönemini bitirip büyüme dönemine geçti. 2006′ya oranla en değerli 100 sıralamasındaki markaların birleşik değeri yüzde 64 arttı ve 2,4 trilyon dolar oldu.” dedi.
En Değerli Marka - Apple için “0 yorum” bulunmaktadır.