Argo'ya Dair Kısa Kısa...

5 Mart 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Argo "En İyi Film" Oscar'ını da alınca "artık izlemek şart oldu" dedim ve oturdum filmin başına. Bu yazıda uzun uzadıya kritik yapma gibi bir niyetim yok. Argo, hakkında çok kafa patlatılacak bir film değil zaten. Bu sene ödül törenlerinin kaymağını yediği için izledim, izlemişken de üzerine bir iki laf etmezsem olmaz.

Ödül törenlerinde yıldızlaşmaya başladığından beri bir Argo'dur gidiyor. Yere göğe sığdıramayanlar olduğu gibi "ödüllerle şişirilmiş" olduğunu düşünenler de var. Oscar adayları açıklanana kadar herkes "Affleck en iyi yönetmen seçilir mi" sorusunu soruyordu. Ama o da ne? Affleck aday bile gösterilmedi. Bunun üzerine ufak bir umut serpildi yüreklere. Akademi Affleck'i pohpohlayanlar kervanına katılmayacak sananlar oldu. Ödül törenini izleyenler bu sanrının yersiz olduğunu gördü. Affleck öyle bir pohpohlandı ki Argo'nun "En İyi Film" seçildiği Obama'nın eşi tarafından Beyaz Saray'dan takdim edildi! Yönetmen ödülü Ang Lee'ye gitmiş, neye yarar?

Argo'ya Dair Kısa Kısa... için “0 yorum” bulunmaktadır.